Forum www.minecraftlol.fora.pl Strona G│ˇwna www.minecraftlol.fora.pl
Minecraft
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Podejrzewam u siebie zesp├│l ciesni nagdarstka- lewej reki-

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.minecraftlol.fora.pl Strona G│ˇwna -> Og│oszenia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
DoÂwiadczony pocz▒tkuj▒cy



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 737
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 5:45, 11 Kwi 2014    Temat postu: Podejrzewam u siebie zesp├│l ciesni nagdarstka- lewej reki-

1.Stany zapalne w obr─Öbie pochewek ┼Ťci─Ögien wchodz─ůcych w sk┼éad kana┼éu nadgarstka
[link widoczny dla zalogowanych]
Prosze pisac na e-maila lub na gg 822064.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zyje z obawa codziennie ze kiedys moze mi ja uprowadzi ... [link widoczny dla zalogowanych] chyba po tabletkach anty...
aha!Alladyn byl czarny..tzn byl murzynem..tzn afroamerykaninem-jak kto woli Sama sie upomnia┼éam u gina o ten lek, powiedzia┼é, ze skoro mnie sta─ç, to mo┼╝e mi przepisa─ç. Wazne jest zrobienie bada┼ä, bo ta choroba ma r├│┼╝ny przebieg, moze si─Ö rozwin─ů─ç, ale mozna j─ů tez wyleczyc. aa ja kupi─ů┼ém te cherbatke za 9 co┼Ť ii ca┼éy czas musze lata─ç do kibelka bo musze kupke powaga ona jest super bo przyspiesz przemiane materi Oragnizm nie moze sie przestwic na spalanie wewnetrzne bo wciaz mu dostrczasz kalorii w postaci sokow i przez to czujesz sie glodna. [link widoczny dla zalogowanych]
Nie rodzi┼éam i jeszcze nie planuj─Ö, ale uwielbiam ten topik. Co do torbieli przypuszczam, ┼╝e wch┼éone┼éa si─Ö gdy mia┼éam t─Öpy b├│l w podbrzuszu. chorowa┼éam a w domu internetu brak... Te pasy s─ů te┼╝ ┼Ťwietne na ramiona. w takim razie daruje sobie odpisywanie i podawanie swoich uwag.masz racje to bylaby walka-slowo przeciw slowu.bo akurat tej kwesti nikt nie bylby w stanie udowodnic. Ma bardzo ciekawy sk┼éad, jest na bazie ekstrakt├│w zi├│┼é. zacz─ů┼é dzia┼éa─ç na 2 , a mo┼╝e i 3 fronty , to by┼éo przykre i pod┼ée.
ad.2Jesli jestes w pracy to mozesz uzyc najlagodniejszego dezodorantu np Nivea.Po przyjsciu do domu od razu go zmyc.
Od 3 m-cy chodzę regularnie na siłownie, gdzie też ostro ćwiczę brzuch, ale te ćwiczenia mnie wykończyły .
jestem 8 dni po resekcji g├│rnej jedynki, szwy mam usuni─Öte, dzi─ůs┼éo i okolice z─Öba strasznie bol─ů.
Jak si─Ö nie podoba, trudno.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

do nicckk Czy to urzadzenie to lampa LED?Jesli tak to czy skutecznie usowa przebarwienia?
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam!! Czyli to jest mo┼╝liwe?
a po 4 bedzie brzydka na starosc...
[link widoczny dla zalogowanych]
Fanka ten lek bio brała moja znajoma, ona zawsze testuje na sobie wszystkie wynalazki, zachwycała się aloesem, pazurem rekina itp.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

po miesiacu stosowania nieregularnie,mo┼╝e troche wspomog┼éa... [link widoczny dla zalogowanych] Dzisiaj na ┼Ťniadanie nie┼Ťmiertelna jajecznica Na obiad bigos i jeszcze kawa w mi─Ödzy czasie.
aha a mam pytanie co z bliznami? m├│wi si─Ö, ┼╝e trzeba m├│wi─ç prawd─Ö owszem. Nadmiar tego tluszczu nie tylko uwypukla si─Ö zewn─Ötrznie, ale i uciska narz─ůdy, znacznie zaburzaj─ůc ich prace i zniekszta┼écaj─ůc sylwetk─Ö. Nie ma mowy, czu┼éam si─Ö strasznie (fizycznie). Nieuprawianie praktyk religijnych Grzech Grzech Z┼ée Grzech Nie grzech Nieszkodliwe Normalne [link widoczny dla zalogowanych]
te maslane oczy... nie to co ta przezroczytsa kreglicka hej lasencje Czuj─Ö, ┼╝e to te┼╝ zas┼éuga tych idealnych kobiet z filmik├│w, bo gdybym si─Ö na nie napatrzy┼éa to te┼╝ pewnie nie dzia┼éa┼é by na mnie kto┼Ť taki jak ja. U mnie naprawde bylo ok. Drodzy kochankowie - zapomnijcie o ca┼éonocnych igraszkach. Ja nabra┼éam prawdziwej werwy do odchudzanka Sport pomaga mi nie my┼Ťle─ç o wymiotowaniu i ca┼éej reszcie Naprawd─Ö jest dobrze Mam jeszcze chwilk─Ö przerwy, wi─Öc zerkn─Ö sobie na glodne.pl
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kasiu,ja tez sie bardzo cieszę,wiedziałam ze dasz radę bedzie dobrze
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy cos jeszcze powinnam zrobi─ç?
[link widoczny dla zalogowanych]
Wi─Özad┼éo poprzeczne nadgarstka jest to grube pasmo w┼é├│kniste przyczepiaj─ůce sie po stronie od┼éokciowej do ko┼Ťci grochowatej i haczyka ko┼Ťci haczykowatej, po stronie odpromieniowej przyczepia si─Ö ono do guzka ko┼Ťci ┼é├│deczkowatej oraz guzka ko┼Ťci czworobocznej wi─Ökszej.
[link widoczny dla zalogowanych]
Kilka razy s┼éysza┼éam ┼╝e jak ja mog┼éam wog├│le przyj┼Ť─ç do ich na rozmow─Ö - nie mam samokrytyki...
[link widoczny dla zalogowanych]

pls ratunku. [link widoczny dla zalogowanych] Wpiszcie w google Kostka Arkady i poczytajcie o tym, naprawd─Ö ekstra rezultat i paznokie─ç wygl─ůda bardzo ┼éadnie!
Kasia Figura 44 lata! Jednocze┼Ťnie podnosisz nogi i plecy, a potem opuszczasz. Ps. DIETA KEKWICKA A szkoda [link widoczny dla zalogowanych]
z g├│ry dziex 5. kochani ja te┼╝ prosz─Ö o pomoc, mo┼╝e znacie dobr─ů przychodni─Ö gdzie lecz─ů bezsenno┼Ť─ç, psychologa psychiatr─Ö kogokolwiek kto pomo┼╝e.Ale takich co naprawd─Ö podejda do tego dramatu z powag─ů i co nie zajmuj─ů si─Ö leczeniem bezsenno┼Ťci niejako ubocznie.Ja przerobi┼éam ju┼╝ prawie wszystko.zacz─Ö┼éam od lekkich lek├│w typu melisa,potem bellergot potem od czasu do czasu relanium(┼╝eby chocia┼╝ raz na jakis czas wyspa─ç si─Ö) teraz juz po kilku latach nie mam si┼éy wi─Öc posz┼éam do psychiatry , twierdzi┼é ┼╝e mam depresj─Ö chocia┼╝ test tego nie wykaza┼é i ja te┼╝ nie sadz─Ö abym mia┼éa te objawy.wr─Öcz przeciwnie jestem zaradna ,pogodna ale nie ┼Ťpi─Ö teraz ju┼╝ wcale ,bez tabletki nie ma mowy.Postarzalam si─Ö o 5 lat w ci─ůgu 2, m├│j uklad odporno┼Ťciowy podupad┼é tak ┼╝e ┼éapi─Ö wszyskie infekcje.Zesz┼éej zimy bylam chora chyba z 10 razy.Moje oczy s─ů wiecznie czerwone i za┼ézawione bo pracuj─Ö ok 9 godz.przy komputerze a oczy nie maj─ů kiedy wypocz─ů─ç.Psychiatra zafundowa┼é mi tak silne leki ,┼╝e doprowadza┼éy do omdlenia wi─Öc zrezygnowalam.Ale psychiatrzy maj─ů to do siebie ,┼╝e ka┼╝dego traktuj─ů jak zaawansowanego pacjenta, z kt├│rymi w zasadzie maja na co dzie┼ä do czynienia.Teraz mam juz do┼Ť─ç i nie wiem do kogo i┼Ť─ç po pomoc,lekarz rodzinny si─Ö nie przejmuje wcale .PROSZ─ś POM├ô┼╗CIE. doro┼Ťli: zaczynam z wami Moze nie trafilam na dobry temat, ale wybaczcie jestem tu pierwszy raz... pom├│g┼é mi na jakie┼Ť 3 miechy( pierwszy raz od nie wiem jakiego czasu, z tym, ┼╝e mia┼éam 3 dawki i doustnie jeszcze Flukonazol) ale Gynalgin to najgorszy syf jaki istnieje:
Hej Dziewczyny
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pisz─Ö staram, bo myciem to ci─Ö┼╝ko nazwa─ç :-/ raczej walka o przetrwanie, ┼╝eby mnie nie walnal, nie ugryz┼é albo kopn─ů┼é
[link widoczny dla zalogowanych]
Musi byc ich minimum 4, najlepiej 5 co 2 - 2,5 godziny.
[link widoczny dla zalogowanych]

Może małe opalanko w zamałym kostiumie
[link widoczny dla zalogowanych]
Gdy udalo mi sie zasnać, budzilam sie z drgawkami, dostawalam szału, nawet stać nie mogłam, nie mowiac o leżeniu.
groszek_a, gratuluje stanu zareczynowego!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
- otworzcie / uchylcie okno troche wczesniej
[link widoczny dla zalogowanych]
Chodz─Ö do Pani Kingi, do salonu Rulczy┼äski na ul.Strzeleckiej w Katowicach.www.rulczynski.pl trzeba sie zapisac troche wczesniej bo maja do┼Ťc du┼╝o klient├│w.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Opr├│cz b├│lu mia┼éa wykrzywion─ů po┼éow─Ö twarzy i drgaj─ůc─ů powiek─Ö. [link widoczny dla zalogowanych] bo ca┼ée zycie przede mna
jeszcze raz wyniki badan: Czekam Hej Dzi┼Ť wiem, ┼╝e nigdy nikomu ufa─ç do ko┼äca nie mo┼╝na. Ja si─Ö ciesz─Ö , bo ch┼éopak jest bardzo fajny i grzeczny. [link widoczny dla zalogowanych]
Podczas operacj zostały nruszone nerwy i nietylko, co było nieuniknione. A może zawsze taka była tylko tego nie widziałam...Ostatnio w Magdzie M się przyjrzałam i niezły z niej klops się zrobił Jak widać dr Żarów to profesjonalista w 100% Grzybowska - wyszło super! on lubi blondynki ogladac z duzymi cycami i jak w du.e sie je pie..oli. Dope - You spin me right round A Broma zrobil jej tylko usta.
Proponuj─Ö aby┼Ťmy si─Ö troch─Ö bli┼╝ej pozna┼éy- ja i tak czuj─Ö si─Ö ju┼╝ z wami zaprzyja┼║niona ,ale my┼Ťl─Ö ,┼╝e jak b─Ödziemy wiedzie─ç troszeczk─Ö wi─Öcej o sobie to b─Ödzie jeszcze milej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
zabrania tego Koran - swieta ksiega muzlumanow!
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.minecraftlol.fora.pl Strona G│ˇwna -> Og│oszenia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin